Leidsin selle vahetüki ja sumpa sain peale.Huvitav kas seal vahetüki ja sumpa vahel mingit tihendit ei käi?Õnneks väljaheite gaase seal välja ei immitsenud kui mootori käima ajasin aga lihtsalt huvitab kas sinna mingi tihend ka algupäraselt mõeldud oli?
martinto
Postituste arv : 22 Join date : 04/09/2010 Age : 35 Asukoht : Tallinn
Leidsin selle vahetüki ja sumpa sain peale.Huvitav kas seal vahetüki ja sumpa vahel mingit tihendit ei käi?Õnneks väljaheite gaase seal välja ei immitsenud kui mootori käima ajasin aga lihtsalt huvitab kas sinna mingi tihend ka algupäraselt mõeldud oli?
Äkki saad sellest vahetükist pildi lisada? Huvitav, kas seda kusagilt osta ei ole võimalik.
Roadrunner16
Postituste arv : 168 Join date : 26/08/2011 Age : 36 Asukoht : Keila
Minskile sa sellist vahetükki poest osta ei saa, sellega aitab treial. Kuna summutite läbimõõdud on erinevad, peaks laskma vahetüki teha võimalikult täpselt enda summuti ja silindri järgi.
sloppi1234
Postituste arv : 116 Join date : 01/08/2012 Asukoht : Harjumaa,kuusalu
Sa mõtled, et kuidas Simmeri silindrit ära tunda? Tema tehtud silindril peaks väljalaske kõrval(paremal) olema alt lugedes 3 ribile ilus kaarjas sälk sisse tehtud. Oli vist nii, ehk keegi teab midagi lisada, parandada.
sloppi1234
Postituste arv : 116 Join date : 01/08/2012 Asukoht : Harjumaa,kuusalu
Laupäeval ma sportmootoriga kohale ei saa tulla,vänt liigub karteri pooltes liiga palju küljelt küljele,ilmselt jäi mõni regull seib laagrite vahelt välja ja nüüd tuleb hakata treima. Stock mootoril võtsin ka silindri pealt maha ,mingid kerged sooned olid sees,aga hullu pole. Kanaleid lasen suuremaks teha ja peale freesitud silindripea.Selle katkise originaal süüte vahetan ka ära ,kisun üleliigsed mähised välja ja keeran nii varaseks kui üldse saab. Alumist rõngast ma vist ikkagi ära võtma ei hakka ,kuna selle suure vända ja originaal süütega tast mingit pöörete pilli ei saa,pigem üritan madalatel pööretel jõudu tast välja imeda.
Rivo
mart1n
Postituste arv : 257 Join date : 25/08/2009 Age : 44 Asukoht : Rapla
Kui sul mootor vastu peab, siis on sul vähemalt kolmas koht garanteeritud, kui just Taavi oma tsettiga vahepeal vaherahu pole sõlminud
sloppi1234
Postituste arv : 116 Join date : 01/08/2012 Asukoht : Harjumaa,kuusalu
Pealkiri: Re: Minsk 125, Rotax DD2 Sloppi1234 Kolm Aug 21, 2013 2:03 am
Käisime stock mootorit lennuväljal häälestamas:
Ehk siis minu esimene pärl Mootoril tekkis lõpus tõmme aga malmrõngas ei pidanud vastu.Alumise rõnga olin enne häälestama minekut ära võtnud ja panin 3,5mm madalama kaane.Süüde oli originaal ilma üleliigsete junnidetta.Kas siis viga oli selles ,et vurts hakkas stopperi juurest mööda pugema või lihtsalt otsustas malm puruks minna ,ei tea.Silindri ega vändaga midagi hullu pole.
Rivo
Taavi
Postituste arv : 117 Join date : 25/03/2012 Age : 37 Asukoht : Keila
See tundub üleliigse kuumuse moodi olema. Kas siis süüde liiga varane või segu lahja vms. Tundub, et kolvi pea poolkuu kujuliselt auklikuks põletanud. See ilmselt väljalaske pool?
sloppi1234
Postituste arv : 116 Join date : 01/08/2012 Asukoht : Harjumaa,kuusalu
Eks seal tuli neid asju korraga mis rõnga purunemiseni viisid,aga need väljalaske poolsed täkked on põhjustatud rõnga tükkidest mis vastu kaant peksid(tegin pildi kehvas valgustuses ja petab ära,tegelikult kolb ära tahmanud ega sulanud pole).Süüte täpset nurka ei oska öelda sest keerasin selle originaal süüte nii varajseks kui üldse saab,mingi 2,1-2,4 mm enne ü.s.s vast. Mootor läks edasi stocki kohta hästi st.paremini kui Põltsamaal. Stockiga edasi jamama ei hakka,varsti peaks sport moto ka kokkupoole saama.
Rivo
martinto
Postituste arv : 22 Join date : 04/09/2010 Age : 35 Asukoht : Tallinn
Pidurisilindrid tellisin volga poest,Tallinnast.Tootja fenox.Neid peaks mujalt ka saama ,peaasi et kinnitus augud sobiksid,(vastupidi diagonaal oli vist).Voolikud on hydroscandist ,mingi spets armeeritud ja pressitud otstega,kole kallid olid ,kogu voolikute üritus oli 100€ kanti,kuid võid asja lahendada nagu enamustel on ja kasutada plast voolikut.Pidurisilindrid maksid kokku 40€.
Rivo
sloppi1234
Postituste arv : 116 Join date : 01/08/2012 Asukoht : Harjumaa,kuusalu
Pealkiri: Re: Minsk 125, Rotax DD2 Sloppi1234 Esm Jan 13, 2014 12:11 am
Uuendan nüüd oma teemat ka;
Peaks olema Патриот кс-99 ja hakkab asendama mu eelmist (аку-83)raami mis oli liiga pehme ja läbi paindunud.
Lisaks siis veel selline küsimus,kas kellelgi on pakkuda müügiks või vahetuseks аку-89 või кс-90 piduripumpasid koos kinnitus plaadiga?Peaks välja nägema midagi sellist:
Rivo
martinto
Postituste arv : 22 Join date : 04/09/2010 Age : 35 Asukoht : Tallinn
Tead, vaata ma paar posti tagasi uurisin, kust ja mille omad on sul sinise kardi piduri peasilindrid. Tuli välja, et mul on ka samasugused nagu kahel viimasel pildil ja olen ise ka nende otsingul. Mulle meenutavad nad Mosse siduri peasilindrit, selle vahega, et kinnitus kõrvad on maha treitud. Tegin AM foorumisse ka teema, et tuvastada nende päritolu, kuid keegi pole veel vastanud. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=46996 Pole jõudnud veel neid näppu võtta ja külastada erinevaid venetehnikaga tegelevaid poode. Kui sa saad teada nende päritolu või mis vene tehnika veel samasuguseid kasutas, siis oleksin ka väga tänulik selle info eest EDIT: Surfasin niisama netis ringi ja sattusin sellise video peale, lõpus teed päris hullu spinni. Jäi kõik ikka kõik terveks? https://www.youtube.com/watch?v=Jus57EmcC9A
sloppi1234
Postituste arv : 116 Join date : 01/08/2012 Asukoht : Harjumaa,kuusalu
Keegi targem oskab öelda mis siduri kettad sellisele asjale võiks minna?
Suurusvõrdlus sidurikorviga millel käivad originaal minski kettad
Veel üks pilt siis sportmootorist millega suvel plaan kaasa sõita:
Karteri pinnad sai üle freesitud peamiselt selle pärast, et nad olid veidi kõverad ja ,et karteri ruumala natuke vähendada ,aga nüüd tuleb käigukasti võlle hakata ümer tegema.
Rivo
Viimati muutis seda sloppi1234 (Reede Veeb 28, 2014 9:27 pm). Kokku muudetud 1 kord
hundu615
Postituste arv : 235 Join date : 25/06/2013 Age : 41 Asukoht : viljandi
Seda väntvõlli ise ma kergemaks teinud ei ole ja paistab ,et kergemaks teda oluliselt enam teha ei saagi.Sain nö. valmiskujul aga siin on joonised millestki sarnasest: https://omakart.forum.co.ee/t269-sojuz-mootori-anatoomia-vene-keeles Kokku lasin ta panna Hanno Rajametsa juures.
Rivo
hundu615
Postituste arv : 235 Join date : 25/06/2013 Age : 41 Asukoht : viljandi
Ma pean ka oma kolahunnikust vaatama,sojuzi vändal oli maha treitud ja siis tehtud alumiiniumist rõngaga samasse mõõtu,segane jutt aga eks ma tee pilti,võibolla eksin jälle.
Taavi
Postituste arv : 117 Join date : 25/03/2012 Age : 37 Asukoht : Keila
Too vänt ongi juba maha treitud kuid alumiinium on pandud karteri seina. Väntvõllile pandi alumiiniumit klassis kus tehnilised nõuded ei lubanud vända läbimõõtu muuta.
hundu615
Postituste arv : 235 Join date : 25/06/2013 Age : 41 Asukoht : viljandi
Raam jõudis värvimisest tagasi. Järgimine nädalavahetus peaks kõik jupid kokku saama.
Rivo
sloppi1234
Postituste arv : 116 Join date : 01/08/2012 Asukoht : Harjumaa,kuusalu
Pealkiri: Re: Minsk 125, Rotax DD2 Sloppi1234 Esm Mai 12, 2014 4:22 am
Pole tükk aega teemat uuendanud, aga vahepeal sai raam valmis. Kokku vaja panna veel esipidurid ja mootor. Arvatavasti tuleb tagumine piduri ketas ka suurema vastu välja vahetada, praegu 200mm, suurem 220mm.
Rivo.
hundu615
Postituste arv : 235 Join date : 25/06/2013 Age : 41 Asukoht : viljandi
Pärast Kuningamäe viimast võistlust võtsin mootori lahti ja panin sport käigukasti sisse,loodetavasti lahendab see 3.käiguga jõnksutamise probleemi. Veel avastasin ,et sidurikorv oli otsustanud puruks minna.
Peale selle vajavad käändmikud ka tuunimist, esimesed rattad algusest saadik kuidagi imelikult lääbakil olnud.Selgus ,et võllid lihtsalt liiga väikse läbimõõduga (17mm) ja olid kõveraks paindunud.Nüüd tuleb vanad võllid ära lõigata ja uued treida ning külge keevitada.Uued teeb 20mm läbimõõduga,saab suuremaid laagreid kasutada ja peaks vastupidavam jääma.
Kart ise hetkel sellises seisundis:
sloppi1234
Postituste arv : 116 Join date : 01/08/2012 Asukoht : Harjumaa,kuusalu
Pealkiri: Re: Minsk 125, Rotax DD2 Sloppi1234 Esm Jan 05, 2015 1:21 am
Nonii, sain sidurikorvi ja käändmikud vahepeal kätte
Eile panin mootori kokku ja tõstsin raamile, kõiki plastikuid külge veel ei jõudnud kruvida.
Kui mootori ühendatud sain, tekkis kange tahtmine teist käivitada, et tunda seda imelist 2-taktilise lõhna üle pika aja
Miskipärast loopis 4.ndat käiku pidevalt sisse-välja, ilmselt sai distants seib liiga õhuke.
Järgmised asjad mis tegemist vajavad on esi pidurid ja uus karpa; Esi piduritel puudu need vedrud koos poltidega mis klotsi tagasi tõmbavad, laupäeval käisin CN-parts'is ja autoasjas, kummaski sobivat asja polnud.Ehk keegi teab kust neid osta saab?Kui mujalt ei saa siis tuleb ebay'st tellida. Uueks karpaks (loodetavasti) tuleb siis Tillotson HR18A, mis ideepoolest peaks Ikovist äkilisema tulemuse andma+ kaob ära düüside majandus.Sellele pean tellima remont komplekti ja siis saab proovima hakata.
Rivo
Viimati muutis seda sloppi1234 (Esm Veeb 02, 2015 12:14 am). Kokku muudetud 1 kord