Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vihased ja õlised...
 
PealehtPealeht  PortalPortal  FOORUM  Latest imagesLatest images  OtsiOtsi  RegistreeriRegistreeri  Logi sisse  

 

 HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14

Go down 
3 posters
AutorTeade
akw

akw


Postituste arv : 39
Join date : 13/02/2013

HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 Empty
PostitaminePealkiri: HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14   HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 EmptyKolm Apr 23, 2014 4:35 am

HARRASTAJATE KARDISARJA 2.etapp 4. mail Rapla kardirajal.
Võistluklassid on VABA, RETRO ja MINI.
Võistlus on võistkondlik, igas võistkonnas 1-4 liiget ehk siis ühel kardil võib võistelda 1-4 sõitjat.
Harrastajate Kardisari 2014 reeglid toodud allpool. Palun kõigil hoolega läbi lugeda!
Osavõtutasu: 15.-
LISARASKUSED 1.etapiks:
Paul-August Lääne 25 kg
Mattias Ringberg 15 kg

AJAKAVA:
9.00-11.00 registreerimine ja vaba harjutamine
11.00 koosolek
11.30 esimene start
Orienteeruv sõitude lõpp ja autasustamine kl. 17.00
Kohtumiseni Raplas!

HARRASTAJATE KARDISARI 2014 REEGLID
1. Üldine
Harrastajate Kardisari on võistkondadele mõeldud klubiline ürituste sari, mida sõidetakse
nädalavahetustel reeglina ühepäevase üritusena. Üritused korraldatakse ainult
vabatahtlike abiga ning kõik osalejad ja nende kaaskondlased võivad vabatahtlikuna
kaasa aidata. Võistlusklassid on VABA, RETRO ja MINI.
2. Võistkond
Võistkonnas võib olla 1-4 sõitjat. Võistkond võib kasutada erinevaid sõitjaid erinevatel
etappidel.
Sõitja peab olema vähemalt 16 aastat vana (v.a. MINI). Alla 18 aastasel sõitjal peab olema
kaasas hooldaja (lapsevanem või tema eest vastutav täiskasvanu)
Sõitjad, kes võistlevad EMV, BKV ja mis tahes Rotax sarjades, ei saa osa võtta
Harrastajate Kardisarjast. 2013. aasta hooajal EMV, BKV ja mis tahes Rotax sarjades
osalenud sõitjad, kuid sellel hooajal nendes sarjades mitte osalevad, võivad Harrastajate
Kardisarjaga liituda alates 01.06.2014.
Käeasoleva punkti osas on tehtud erand järgmistele sõitjatele:
Robert Kutsar, Paul-August Lääne, Mattias Ringberg, Tanel Tammeveski ja Jaanus
Tamsalu
3. Sõitjate sõiduvarustus
Soovitavalt kinnine kiiver sõltumata võistlusklassist või eest lahtise kiivri puhul kaitseprillid.
Soovitavalt kogu keha kattev riietus. Nõutav sõidukinnaste ja kinniste jalanõude
kasutamine.
4. Tehnilised tingimused
VABA
Tehases toodetud kardiraamid.
RETRO
Raam toodetud endises NLiidus. Mootorid Minsk ja CŽ. Modifikatsioonid vabad.
MINI
Mõeldud eelkõige nendele lastele, kelle vanemad ka ise osalevad Harrastajate
Kardisarjas. Kuni 85 cm3 mootorid, tehases toodetud raamid. Sõitjate vanus soovitavalt
kuni 10 aastat.
Kasutada tohib ainult slikk rehve. Vihmarehvid keelatud. Rehvide mis tahes moel
töötlemine keelatud. Rehvide laius tagaratastel vaba, ees kasutada esirehviks mõeldud
rehve. Kitsamaks tehtud tagavõll keelatud (VABA). RETRO klassis võib kasutada ka retro
rehve (nn. vene tahmad).
Võistlusnumber kõikides klassides kohustuslik. Vältida juba teada olevaid numbri
kombinatsioone!
5. Võistluste formaat ja punktid
Sarjast võib osa võtta mis tahes kardiharrastajate võistkond. Sari koosneb 7-10 etapist.
Arvesse lähevad kõik etapid.
Iga etapp koosneb reeglina kuuest võistlussõidust. RETRO klass sõidab vähem, vastavalt
võistluspäeva hommikul kokku lepitule. Iga sõidu pikkus on 15-20 ringi (MINI 10 ringi). Iga
sõidu eest saavad võistkonnad kohapunkte järgmiselt: võitja 1 punkt, teine 2 punkti jne.
Kokkuvõttes vähim kohapunkte saanud võistkond on võitja. Esimese võistlussõidu
stardijärjekord vastab registreerimise järjekorrale. Seega tasub registreerida aegsasti.
Järgmiste võistlussõitude stardijärjekord on eelmise võistlussõidu ümber pööratud
järjestus ehk esimese võistlussõidu võitja stardib järgmises sõidus viimaselt kohalt jne.
Võrdsete kohapunktide korral loeb viimase sõidu koht. Sarja punkte jagatakse: 1. 60p 2.
56p 3. 53p 4. 51p ja edasi ühe pukti kaupa 50p, 49p jne.
Etappidel autasustatakse iga võistlusklassi kolme paremat võistkonda diplomiga. Sarja
lõppedes esikolmikutele medalid või mõni muu auhind.
12. Sõidureeglid ja karistused
Võistluspäeva alguses on rada avatud treeningsõitudele. Treeingsõitude kestus vastavalt
võistluse ajakavale.
Rajale ei lubata võistlejaid, kellel on kohapeal registreerimine tegematta. Pärast kohapeal
registreerimist on võistlejal õigus osa võtta treeningsõidust ja võistlussõitudest. Mitte
registreerunud isikud ei tohi ühelgi juhul kardiga rajale minna.
Mootori võib stardikoridoris käivitada „1 min“ märguande sildi näitamise peale.
Start on reeglina veerev. Enne starti sõidetakse 1-2 soendusringi.
Stardi märguandeks on rohelise lipu järsk langetamine.
Kui võistleja sõidab treeningsõidu või võistlussõitude ajal boksi, siis tuleb boksi sõites ja
sealt rajale tulles tõsta käsi, et rajal olevad võistlejad teaksid arvestada aeglaselt liikuva
kardiga.
Tehnilise rikke jms põhjusel seisma jääva kardi juht peab tõstma üles käe ning juhtima
kardi ohutult raja äärde.
Võistkond loetakse katkestanuks, kui nad ei möödu ruudulisest lipust sõites.
Kardi lükkamine või mis tahes muul moel transportimine võistlussõidu ajal on keelatud.
Rajale jäänud kardid võib ära tuua kohtuniku märguande peale.
Must lipp võistlussõidu ajal tähendab võistlussõidust eemaldamist ja maksimaalseid
kohapunkte antud võistlussõidu eest. Korraldaja jätab endale õiguse tehniliselt ohtliku
kardi või teistele ja iseendale ohtlikult liikleva sõitja/võistkonna eemaldamiseks kogu
võistluspäeva jooksul
Korraldaja võib määrata iga etapi eel VABA klassi võistkondadele võrdsustamise
eesmärgil lisaraskusi. Võrdsustamist kasutatakse reeglina kaalu, mootori võimsuse jms
tehnilise eelise vähendamiseks.
Sõitjate koosolekust osavõtt on kõigile osalejatele ja hooldajatele(lapsvanematele)
kohustuslik. Puudumise korral ei ole õigust võistlussõitudest osavõtuks.
Kõik võistlejad osalevad omal vastutusel. Alaealise puhul ka lapsevanem.
14. Registreerimine ja maksud
Võistkondadel on soovitatav eelregistreerida facebook-is Harrastajate Kardisarja grupis
toodud võistlusteate juures või e-posti teel aksel@ketid.eu Võistkondade arv on piiratud
vastavalt: VABA 20 võistkonda, RETRO 15 võistkonda ja MINI 10 võistkonda.
Osavõtutasu koosneb vastava raja haldaja poolt kehtestatud rajamaksust kardi kohta,
millele lisandub tasu meediku kohal olemise kompenseerimiseks. Tasud võivad erineda
sõltuvalt rajast ja ajast. Osavõtutasu suurus tehakse teatavaks konkreetse etapi
väljakuulutamise teates. Makstud osavõtutasu ei tagastata ühelgi juhul.
Võistkonnad võivad esitada korraldajale parandusettepanekuid reeglite parandamiseks.
Reegleid võidakse hooaja jooksul täpsustada ja täiendada.
Aksel Weiler
Tagasi üles Go down
akw

akw


Postituste arv : 39
Join date : 13/02/2013

HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 Empty
PostitaminePealkiri: Re: HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14   HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 EmptyEsm Mai 05, 2014 3:35 am

Martin, kas tekitaksid siia 2.etapi tulemused või lingi?
Tagasi üles Go down
akw

akw


Postituste arv : 39
Join date : 13/02/2013

HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 Empty
PostitaminePealkiri: Re: HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14   HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 EmptyEsm Mai 05, 2014 3:38 am

Palun avaldada arvamust nende võistkondade esindajatel, kes osalesid 2.etapil VABA klassis: kas soovin edaspidi sõita ainult slikk rehviga või soovin vihma korral kasutada vihmarehve.
Tagasi üles Go down
hundu615




Postituste arv : 235
Join date : 25/06/2013
Age : 41
Asukoht : viljandi

HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 Empty
PostitaminePealkiri: Re: HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14   HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 EmptyEsm Mai 05, 2014 1:27 pm

Vihmaga ikka vihmakad.
Tagasi üles Go down
mart1n

mart1n


Postituste arv : 257
Join date : 25/08/2009
Age : 45
Asukoht : Rapla

HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 Empty
PostitaminePealkiri: Re: HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14   HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 EmptyTeis Mai 06, 2014 3:18 am

Tagasi üles Go down
akw

akw


Postituste arv : 39
Join date : 13/02/2013

HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 Empty
PostitaminePealkiri: Re: HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14   HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 EmptyTeis Mai 06, 2014 8:42 pm

FB-s ja omakart foorumis toimunud hääletuse põhjal on sellel hooajal alates Käina etapist lubatud vihma rehvid ka VABA klassis.

Tarvi Viik nr 7 – rikkus sõidureegleid 6-ndas sõidus sõites otsa ringiga maha jäänud kardile. Karistust ehk sõidust eemaldamist musta lipuga ja maksimaalseid kohapunkte 6-nda sõidu eest ei olnud vaja rakendada, sest kokkupõrke tagajärjel jäi Tarvil sõit katki.

RETRO klassi võistleja Jaanus Hunt kasutas oma kardil numbrit 17. See number on juba varasemast kasutusel (Kert Trik 17). Seega palun muuta number ära. Eelregistreerimisega saab ka selliseid kattuvusi vältida. Samuti võib minult küsida, kas soovitud number on vaba või mitte.

Käina etapist võivad juba osa võtta need võistlejad, kes osalesid eelmine aasta EMV, BKV või mis tahes Rotax sarjades, kuid ei tee seda sellel hooajal.
Tagasi üles Go down
hundu615




Postituste arv : 235
Join date : 25/06/2013
Age : 41
Asukoht : viljandi

HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 Empty
PostitaminePealkiri: Re: HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14   HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 EmptyKolm Mai 07, 2014 8:14 pm

Tänud teatamast,annan Jaanusele info edasi.
Tagasi üles Go down
Sponsored content





HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 Empty
PostitaminePealkiri: Re: HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14   HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14 Empty

Tagasi üles Go down
 
HK 2014 2.etapp Raplas 04.05.14
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
 Similar topics
-
» HK 2014 5.etapp Raplas 27.07.14
» HK 2014 8.etapp Raplas 31.08.14
» HK 2014 7.etapp Raplas 16.08.14
» HK 2014 6.etapp Raplas 02.08.14
» Öökart 2014 1.etapp Raplas 04.10.14

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
 :: Üritused :: Omade üritused-
Hüppa: