| Minsk K62 karburaatori tihend | |
|
|
Autor | Teade |
---|
jannoke
Postituste arv : 21 Join date : 19/11/2010
| Pealkiri: Minsk K62 karburaatori tihend Laup Mai 28, 2011 9:43 pm | |
| Selline küsimus, et mul see alumise reservuaari tihend lekib päris korralikult. Lisaks mootor töötab kuidagi kaootiliselt - mingi hetk töötab nagu kella värk. Jõudu on ja tühipöörete töötab puhtalt..ja siis mingi hetk on probleem ja ei lähe üldse käima. Kas see alumise tihendi lekkimine võib seda põhjustada? | |
|
| |
mart1n
Postituste arv : 257 Join date : 25/08/2009 Age : 44 Asukoht : Rapla
| Pealkiri: Re: Minsk K62 karburaatori tihend Püh Mai 29, 2011 1:50 am | |
| Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis kütuse tase ujuki kambris on tihendist allpool. Seega, kui sa karburaatori kütust täis lased ja kohe hakkab tihendi vahelt voolama, siis on sul ujuk liiga kõrgeks seatud, või laseb lihtsalt klapp läbi. Klappi saad lihtsalt kontrollida. Suru ujuk ülesse ja puhu mingi voolikuga kütuseavast sisse. Kui klapp korras, siis ei tohiks õhku sealt läbi käia. eks selle ujuki tasemega peab veidi katsetama, umbes sama mis nõela tasemega. Proovi, katseta! | |
|
| |
djdoc
Postituste arv : 24 Join date : 06/05/2010
| Pealkiri: Re: Minsk K62 karburaatori tihend Püh Mai 29, 2011 2:05 am | |
| endal oli alguses sama probleem et ujuki tase oli liiga kõrge ja ajas tihedi vahelt välja.Panin uue klapp nõela ja tihendi ning panin ujuki taseme õigeks ja oligi karburaator korras | |
|
| |
djdoc
Postituste arv : 24 Join date : 06/05/2010
| Pealkiri: Re: Minsk K62 karburaatori tihend Püh Mai 29, 2011 2:15 am | |
| Küsiks veel mis karburaatoriga tegu kas minski originaal või siis mõni muu K-62 | |
|
| |
jannoke
Postituste arv : 21 Join date : 19/11/2010
| Pealkiri: Re: Minsk K62 karburaatori tihend Esm Mai 30, 2011 1:32 am | |
| K-62 on see. Sain ta koos sellega, niiet arvan et nii ta tehtigi. Ujuki tase on allpool seda tihendit. Igatahes mul see asi üldse käima ei läinud ja sai karburaator lahti võetud ja tehtud ühest pehmest foamist sinna tihend ja uuesti kokku ja siis sain elu sisse. Midagi ei reguleerinud, niiet ma ei oskagi öelda, et mille viga. Selline küss veel, et kas see on tavaline nähtus, et kui ma sain 80km/h kiiruse sisse, siis hetke pärast kaob jõud. Kui edasi lapatsit põhjas hoida siis hakkab lünklikult kiirendama. Kui lasta mõned sekundid rahulikult karburaatoril "taastuda", gaas täitsa maas asendis, siis võtab jälle tuurid üles ja kihutab edasi. Ehk siis mure tundub olevat, et kütust ei jookse niipalju peale kui vaja. Vaba pealevool on karpal ( ilma pumbata ). | |
|
| |
djdoc
Postituste arv : 24 Join date : 06/05/2010
| Pealkiri: Re: Minsk K62 karburaatori tihend Esm Mai 30, 2011 2:37 am | |
| Kindlasti peab seal k-62 taga ka mingi täht olem just selle järgi saad ütelda mille oma see on.Kui pole originaal siis võib juba olla et miski originaal kollektor jääb väikseks. Ujuki tase peaks ikka olema alla tihentit.Soovitan ikka panna õieti karburaator paika ja sellega vast su probleem on lahendatud. | |
|
| |
jannoke
Postituste arv : 21 Join date : 19/11/2010
| Pealkiri: Re: Minsk K62 karburaatori tihend Püh Juun 05, 2011 11:13 pm | |
| tegin ajutise tihendi ja nüüd töötab kenasti. See et kütus saab otsa suurtel tuuridel on endiselt probleem. Aga ilmselt mure on ujuki asendis ja/või selles, et juurdevool pole piisav. Enne ei ole mõtet heietada kui korralik tihend + ujuk regullitud. Aga kahjuks sain nüüd kolvist lahti: Remondijuppide pakkumised oodatud! niiet see teema jääb ootele... | |
|
| |
mart1n
Postituste arv : 257 Join date : 25/08/2009 Age : 44 Asukoht : Rapla
| Pealkiri: Re: Minsk K62 karburaatori tihend Esm Juun 06, 2011 12:48 am | |
| Täiesti tuttav pilt, ma ütleks. Seda kolbi vaadates tundub, ega see silinder ka vast kergelt pääsenud. Oleneb, kui sügavad jutid see stopperrõngas tegi. Vaja silinder puurda-hoonida ja remontkolb sisse panna. Minski kolvi saab pea vanaraua hinnaga, võrreldes lääne juppidega. Kunagi ostsin Tallinnast Tondi motopoest silindri ja kolvi 1600 krooniga. Tea, mis ta nüüd on. | |
|
| |
jannoke
Postituste arv : 21 Join date : 19/11/2010
| Pealkiri: Re: Minsk K62 karburaatori tihend Püh Juun 12, 2011 7:02 am | |
| K-62B on karburaatori tähis (B venekeeles siis, tõlkes V) Umm mul nüüd väike mure: Mootorit lahti võttes hakkasin hooratast tagumua..ja siis avastasin, et helooo 2 polti oli kinni (ma ei osanud kohe sellele tähelepanu päöärata, kuna kunagi on üks laager kinni jooksnud ja siis see käbiki raskelt ära). Ja nüüd on tulemus käes: üks võll on liikund hooratta sees. Kas see asi on pooleks võetav, sest see on nagu no way, et ma suudan selle sealt niimoodi koos olles tagasi välja lüüa või tõmmata... | |
|
| |
djdoc
Postituste arv : 24 Join date : 06/05/2010
| Pealkiri: Re: Minsk K62 karburaatori tihend Püh Juun 12, 2011 3:27 pm | |
| Jah ega mootrit lahtiarutades tuleb olla ettevaatlik.Põhimõttelipeaks käima asi pooleks sest kuidas sa muidu kepsu laagrit vahetad.Kui võll välja tuli siis peab ka tagasi minema ja kui endal pole selleks sobivaid tööriistu siis soovitan lasta teha ikka sellel kellel on.Ja karburaator peaks olema vist Voshodi oma http://www.hot.ee/kangro1/a.htm | |
|
| |
jannoke
Postituste arv : 21 Join date : 19/11/2010
| Pealkiri: Re: Minsk K62 karburaatori tihend Esm Juun 13, 2011 12:52 am | |
| Njah..käib küll pooleks. Sai pressi all lahti võetud...aga jah..katsu sa nüüd nii kokku saada, et asi oleks korrektselt tsentris. See osa sai tehtud... küll mitte ideaalselt tsentris...aga kõike kokku ei jõudnud täna enam lapata.
| |
|
| |
Sponsored content
| Pealkiri: Re: Minsk K62 karburaatori tihend | |
| |
|
| |
| Minsk K62 karburaatori tihend | |
|